fredag 31 maj 2013

Lär känna GLOBALoffice: Jonathan Boström




Namn: Jonathan Boström

Ålder: 31

Företag: Inblick Webb & Kommunikation AB

Verksamhet: Webbyrå

Bäst på: Webb- och sökstrategier samt kundrelationer

Bakgrund:n Har en tidigare bakgrund inom försäljning och service. Har totalt 8 års erfarenhet inom restaurangbranschen, främst som bartender. Har studerat marknadsföring, försäljning och ekonomi på IHM Business School i Malmö.  Kombinerade studierna som säljare på systembolaget. Efter studierna har jag arbetat med försäljning (B2B) och marknadsföring inom webben. Jag har främst fokuserat på digital annonsering, sökstrategier och medieplanering. Till slut förverkligade jag en dröm om att få starta eget och är nu inne på mitt tredje år med Inblick.

Det bästa med mitt jobb: Är att jag ständigt utvecklas som individ. Jag har stora möjligheter att få påverka mina arbetsuppgifter och mina mål. Självklart är mina kollegor något jag också uppskattar väldigt mycket.

Mitt drömuppdrag: En svår fråga när man har flera. Ett av dem är att få projektleda ett uppdrag åt Google.

Därför har jag valt att sitta på GLOBALoffice: En trivsam och inspirerande atmosfär. Möjligheten till att kunna utbyta kunskaper, tankar och idéer skapar en kreativ affärsmiljö. Lokalen befinner sig även på ett härligt centralt geografisk läge.

Det här visste ni inte om mig: Jag har en dotter på 5 år som heter Meya och som är guldklimpen i mitt liv.

Det här klarar jag mig inte utan i min yrkesvardag: Internet, dator, telefon och självklart mina kollegor J

Motto: Det är bara du själv som sätter dina egna gränser.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar